راهیان به دنبال کسب امتیاز کامل دیدار با داماش گیلان
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در حالی به مهمانی گیلانی ها رفته است که بخوبی از اهمیت بازی برابر داماش مطلع است و می داند برای قرارگرفتن در جمع تیم های مدعی چاره ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارد.

تیم راهیان که هفته گذشته و در یک غافلگیری در خانه مغلوب تیم انتهای جدولی گل گهر سیرجان شد، نه تنها از رسیدن به رده سوم جدول باز ماند بلکه با دو پله سقوط در مکان ششم قرار گرفت.

بدون شک اگر راهیان کرمانشاه قصد صعود به لیگ برتر را دارد و می خواهد طلسم چند ساله خود را بشکند باید به تمام مسابقاتش به چشم یک فینال نگاه کند و چه در بازی های داخل و چه در بازی های خارج از خانه به دنبال کسب حداکثر امتیاز باشد.

شاگردان یونانپوریان در صورتی که مقابل حریف گیلانی خود صاحب برتری شود می تواند با دو پله صعود بازهم به جایگاه چهارم باز گردد و خود را به عنوان یک مدعی مطرح کند درغیر این صورت همچنان در میانه جدول باقی مانده و کارش برای روزهای آتی سخت خواهد شد.

اخبار رسیده از اردوی تیم راهیان حاکی از مصدومیت کاپیتان این تیم فرزاد ایزد است که این خود می تواند مشکلاتی را ایجاد کند اما از سوی مقابل خبرهای رسیده از اردوی داماش نیز از مصدومیت چهار بازیکن این تیم حکایت می کند تا آن ها نیز نتوانند با ترکیب کامل مقابل مهمان کرمانشاهی خود به میدان بروند.

یکی دیگر از مشکلات راهیان در دیدار برابر داماش، بازی در زمین چمن مصنوعی شهر رشت است، موضوعی که بازیکنان راهیان آشنایی چندانی به این مسئله ندارند و همین می تواند برای تیم کرمانشاه دردسرساز باشد.


** برای پیروزی مقابل داماش برنامه های زیادی داریم


در همین رابطه سرمربی تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، وضعیت آمادگی بازیکنان خود را در آستانه دیدار برابر داماش گیلان مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا با دست پر شهر باران را ترک کند.

'میخائیل یونانپوریان' با بیان اینکه برای پیروزی مقابل داماش، برنامه های زیادی داریم و در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار شده، ابراز امیدواری کرد اگر مهاجمین قدر فرصت های خود را بدانند در این دیدار صاحب برتری شوند.

وی افزود: هرچند نمی توان توانایی تیم داماش را نادیده بگیریم چرا که این تیم هم از بازیکنان خوبی بهره می برد و هم کادر فنی قوی دارد و مجموع این شرایط باعث شده تا حریف امروز ما حریفی قدر و خطرناک باشد.

یوناپوریان اظهار داشت: از سوی دیگر هواداران پرشور گیلانی نیز شرایط را برای تیم راهیان سخت خواهند کرد تا تیم محبوب و مورد علاقه خود سه امتیاز خانگی را کسب و شرایطش را در جدول بهبود ببخشد.

سرمربی راهیان کرمانشاه در پایان گفت: برای دیدار برابر داماش، فرزاد ایزد کاپیتان و بازیگردان تیم را نداریم ولی امیدوارم بازیکن جانشین بتواند بخوبی خلاء کاپیتان تیم را پر کند.

به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که جدال نمایندگان فوتبال کرمانشاه و گیلان چه خواهد شد و دو تیمی که دیدار هفته گذشته خود را به ترتیب مقابل گل گهر سیرجان و پاس همدان مغلوب شده اند برای پیروزی در این مسابقه چه تدبیری خواهند اندیشید.

در پایان هفته سوم، تیم راهیان با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب چهار امتیاز در مکان ششم قرار دارد و داماش هم با یک پیروزی و دو شکست و سه امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته است.

دیدار تیم های راهیان کرمانشاه و داماش گیلان از ساعت 14:30 دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com